tisdag, januari 12

SÅ KALLADE ”KOMMENTARER”

Med en enormt tjatig envetenhet kommer det sedan flera år så kallade kommentarer till mina krönikor. Men de är alls inte kommentarer till vad jag skrivit, t ex om vad som är bra, dåligt, överdrivet, vinklat eller välgörande avslöjande etc i mina texter utan bara snorkigheter om att jag "inte vill se" plus samma gamla länkar till skriverier, inte minst om 11/9. Det är inte kommentarer utan gökägg, som jag alltså skall vidarebefordra till mina läsare. Alltså publicerar jag dem inte.

Om dessa "kommentatorer" någon enda gång ville besvära sig med att skriva något själv och inte bara gömma sig som någon religiös fundamentalist bakom sina "heliga" texter vore jag intresserad, i varje fall om han/hon uppger sitt namn och inte som andra fegisar på nätet uppträder anonymt.

Tyvärr har Internet blivit de stenar under vilka en massa slemmiga kryp gömmer sig utan tala om vilka de är, när de krälar fram med sina uppstötningar, tycker

Åke Sandin, programledare för Succékanalen 91,4 och Radio Tuff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar